Monthly Archives: November 2010

Tringan Lauttasaari-ralli, 27.11.2010

Vuoden 2010 Lauttasaari-ralli kisattiin poikkeuksellisen talvisissa olosuhteissa. Pakkanen oli kiristinyt loppuviikon aikana yli 10 asteeseen ja sään purevuutta lisäsi navakka koillistuuli. Aloitimme oman osuutemme klo 9:00 Nacka-puistosta, jonka ruokintapaikalla oli valitettavan hiljaista. Jatkoimmekin matkaa Katajaharjun yli kohti Koivusaaren eteläkärkeä, jossa … Continue reading

Posted in Linturetket | Comments Off

Toulouse, 12.-15.11.2010

Matkasimme perjantaina Pariisin kautta Toulouseen, jonne saavuimme illalla klo 22:30 aikaan. Hotellikin löytyi helposti lentokenttäbussin pysäkin läheisyydestä. Lauantaina kiertelimme jalan Toulousen keskustaa sekä joenrantaa. Kävimme useassa vanhassa kirkossa ja nautimme kevyen lounaan ulkona istuen kaupungin keskusaukiolla aurinkoisessa säässä. Iltapäivällä osallistuimme … Continue reading

Posted in Matkat | Comments Off

Loppusyksyn retki Haliakselle, 6.11.2010

Lähdimme aamulla klo 7:50 ajamaan kohti Hangon vapaasatamaa, jonne saavuimme klo 9:15. Sää oli puolipilvinen ja lämpöä pari astetta. Perille saavuttuamme kävelimme suoraan Tringan Hangon lintuasemalle (Halias) ja edelleen eteläkallioille maisemia ja lintuja katselemaan. Pikkulintuja liikkui mukavasti eri kokoisissa parvissa, … Continue reading