Author Archives: admin

Syysretkellä Liettuassa 23.-29.9.2013

Maanantai 23.9.2013 Lähdimme illalla klo 16:30 Tallinkin lautalla kohti Tallinnaa. Laivalla nautittiin ateria. Satamaan saavuttua suunnattiin Haeskaan, jonne saavuttiin klo 20 ja majoituttiin Haeska Manor -hotelliin. Tiistai 24.9.2013 Aamulla menimme klo 7 Haeskan lintutorniin pariksi tunniksi. Valkoposkihanhia oli pyöri alueella … Continue reading

Posted in Linturetket | Comments Off

Lokkiretkellä Ämmässuolla 14.9.2013

Lauantaina 14.9. osallistuin jo toisen kerran peräkkäin Tringan järjestämälle lokkiretkelle Ämmässuon kaatopaikalle. Varsinainen lähtö oli klo 7:00 Helsingistä, mutta liityin mukaan parin muun retkeläisen kanssa Ämmässuon portin lähellä, josta jatkoimme bussilla kaatopaikka-alueelle. Lyhyen yleiskierroksen jälkeen pysähdyimme puoleksi tunniksi kaatopaikan huipulle … Continue reading

Lissabon ja Azorit 2.-10.8.2013

Lissabon Azorit

Posted in Linturetket | Comments Off

Italia 4.-11.4.2011

Maanantai 4.4.2011 Lensimme aamulla klo 8 lähtevällä koneella Milanoon, jonne saavuimme lähes aikataulussa klo 10 jälkeen. Kentältä saimme Auto Europa vuokraamosta käyttöömme siistin ja melko uuden Peugeot 308 SW -auton. Kentältä ajoimme suoraan noin 40 km päässä sijaitsevan Varese-järven rannalla … Continue reading